CampelPlatform penangkapan jenis gunting bergerakEkologi baru dan ekonomi hijau

masa pelepasan:2024-02-02 22:18:37 Pengguna pos:275HP127226562 Paparan halaman:76

Petua teras:Campel,Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.Check and clean the

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace them

CampelIkut langsung manual operasi lif, dan hanya operasi yang betul boleh memastikan operasi normal peralatan. Perbaikan jangka panjang bagi pelbagai produk markah seperti penghasil lif, garaj, workshop, dll. Ia khususnya sesuai untuk bangunan lantai bawah. Untuk meningkatkan keselamatan lif kargo untuk perjalanan jauh dan keselamatan peribadi, tindakan keselamatan dirancang dalam sirkuit. Di bawah, penulis akan menjelaskan secara singkat keuntungan jelas lif kargo.

Menzel JemilSemua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak

Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu,CampelPlatform mengangkat topi bergerak sendiri, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.


CampelPlatform penangkapan jenis gunting bergerakEkologi baru dan ekonomi hijau



Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.

The load is - tons, with optional large and small countertops, and supports customization. Model biasa Longhai Heavy tersedia dalam stok untuk mengurangi masa tunggu! Lif kargo adalah jenis lif atau platform angkat yang kadang-kadang menghasilkan bunyi.

Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Kepastian KualitiKebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.

Kerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, kelajuan reaksi akan dipercepat jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu, apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar,CampelPlatform mengangkat pelukis, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjang

Menyesuaikan unit kuasa.


CampelPlatform penangkapan jenis gunting bergerakEkologi baru dan ekonomi hijau



Semak kebebasan lapisan bola dan pakaian roda panduan roda penggantian. Jika roda penggantian dipakai,CampelPenangkapan platform bergerak sendiri, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisan

NyahkiraScaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

Pemilihan titik pickup getaran merujuk kepada titik tempatan sensor, yang digunakan untuk mengukur amplitud getaran bagi bahagian kerja. Menurut GB/T-, sensor pemecut patut ditempatkan pada bahagian kerja dengan ketepatan tertentu dan amplitud besar, dan arah ujiannya patut disesuaikan untuk menegakkan ke pesawat di mana zon efektif mod getaran ditempatkan. Mengingat struktur kompleks bagi bahagian kerja asas mengangkat dan ketinggian tiap-tiap komponen, titik penangkapan getaran ditetapkan dalam kawasan tebal di tengah komponen.

Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

CampelPemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, bukan untuk mengatakan yang murah adalah baik, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.

Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.


Hak cipta dan notis:
1. CampelPlatform penangkapan jenis gunting bergerakEkologi baru dan ekonomi hijau yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat CampelPlatform penangkapan jenis gunting bergerakEkologi baru dan ekonomi hijau, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan CampelPlatform penangkapan jenis gunting bergerakEkologi baru dan ekonomi hijau adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian CampelPlatform penangkapan jenis gunting bergerakEkologi baru dan ekonomi hijau mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Campelmengesyorkanberita
CampelBerita terkini